slider

04 lipca 2013

Forumowe sprawy

Witajcie Kochane Gyaru!
Dziś post czysto informacyjny.. Chodzi mianowicie o Forum Gyaru Kei.


Sprawa pierwsza:
- jest opuszczone=( więc taki apel do was, żebyśmy go wspólnie rozkręciły ponownie!

Sprawa druga:
- strona na której było forum pun.pl... jest dość dziwną dla mnie stroną i mało przejrzystą.. problemy techniczne tez były.. zatem postanowiłam przenieść forum na inna stronę i tu pojawił się kolejny problem.. brak dostępu do bazy danych. Wszystkie posty i wszystko zostanie utracone wraz z usunięciem forum, nie można tego ani zapisać ani nic.. Dlatego umieszczam dwa linki do forum:

Pierwszy link to stare forum.. możecie sobie jeszcze przeglądnąć posty etc. - po jakimś czasie - kilka tygodni. Zostanie ono usunięte. Drugi link to nowe forum bardziej przejrzyste i moim zdaniem lepsze. Czeka ono na waszą pomoc, czyli rejestrowanie się i dodawanie postów. Kilka postów, które ja rozpoczęłam na starym forum przeniosłam na nowe! Czekają na odpowiedź.

Pierwszy link:

Gyaru Kei Stare Forum

Drugi link:

Gyaru Kei Nowe Forum

Przepraszam, za zamieszanie i proszę o pomoc w rozkręceniu forum.. kiedyś mnie nie zawiodłyście także wierze, że i teraz pomożecie !

Zapraszam na forum każdego, nawet jeśli nie jesteś Gyaru. Jeśli znajdziesz na forum coś dla siebie, to zawsze jesteś mile widziana!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać komentarzy zawierających adresy waszego bloga lub inne linki w celach autoreklamy.
Takie komentarze będą usuwane.