slider

27 sierpnia 2011

Rodzaje Gyaru

Notka bardziej dla początkujących dziewczyn, które jeszcze nie wiedzą jaką subkategorie Gyaru chcą reprezentować.

Oto lista:

Hime Gyaru - dziewczyny stylizujące się na księżniczki. W ich szafach dominują sukienki, szpilki, perły i wszystko w kolorach pastelowych.


Amuro - czyli dziewczyny, które chcą wyglądać jak japońska piosenkarka R&B - Namie Amuro - muśnięta słońcem skóra, jasnobrązowe loki oraz noszenie krótkich spódniczek i wysokich butów.


Kogal/Kogyaru - dziewczęta szkół średnich, które poprzez solarium oraz farbowanie włosów zmieniają swój zwykły mundurkowy wygląd w bardziej gal.


Yamamba - Charakteryzuje się makijażem w stypu pandy. Mocno opalona, nadużywająca białego cienia pod oczami jak i na usta raz środek nosa. Ubiór jest bardzo kolorowy, wręcz neonowy w stylu Hawajskim. Włosy jak najbardziej kolorowe.


Banba - lżejsza wersja Manby. Banba nosi jaśniejsze ubrania i nakłada mniej białych "różności"na twarz, lecz nie rezygnuje z ciekawych kolorów na głowie.


Manba - czyli (moim zdaniem) coś pomiędzy Banbą a Yamambą. Włosy farbowane do jasnego blondu nawet do białego, ciuchy kolorowe, opalenizna oraz makijaż typu panda.



B-Gal - dziewczyny, które ubierają się w stylu hip-hop. Posiadają ubrania w stylu reggae. B-gal może być opalona albo o nie. W tej subkategorii Gyaru - Dancehall jest bardzo popularny. 


Ganguro - zbliżony do Yamamby, wszystko co neonowe, kolorowe + dodatki z kreskówek etc.


Rasuta Gyaru - dziewczyna Rasta, jamajska flaga. 


Onee Gyaru - czyli look a'la starsza siostra. Najczęściej są to już dziewczyny po 25 (lub wczesniej) roku życia, które chcą się trochę uspokoić. Farbują włosy na stonowany blond oraz brąz. Ubierają się raczej mniej krzykliwie, elegancko i subtelnie.


Himekaji - czyli Hime Gyaru w wersji casual


Gyaru-kei - ta subkategoria nie wymaga opalenizny i dzieli się na wiele kategorii, najczęściej spotykany z nich to:

- Amekaji - amerykański styl "swobodny". Często spotkany w magazynie Egg.


- Romantic Gal - słodkie romantyczne ciuszki


- Bohemian - długa suknia w kwiaty, kamizelka badź futro i kapelusik



Rokku-Rock - czyli styl bardziej z pazurem (rockowy)


Jest jeszcze wiele innych kategorii, ale myślę, że te są jedne z popularniejszych.
Mam nadzieje, że każda znajdzie coś dla siebie.

8 komentarzy:

  1. Jeszcze mogłaś wymienić Gal-mama:D Przykład: Tsubasa Masuwaka. Nawet nie wiedziałam, że tyle jest stylów gyaru (matko, ciężko zapamiętać...lepiej jest łąćzyć je:D)
    Pozdrawiam,
    Gyaruru

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, ta notka bardzo mi się przydała!!! Dzięki tobie postanowiłam zostać Himekaji (na forum już jestem, jako KawaiiLula) :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałáam pisać o gyaru-mama, ale chyba sie tak zapędziłam w to pisanie, że zapomniałam - z reszta, żeby ogarnać to wszystko to nie lada wyczyn:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dużo słyszałam o tych stylach, jednak warto było tu wpaść i odświeżyć pamięć... dobrze, że mam cię w "obserwowanych", to jestem na bieżąco ^^ pozdrawiam

    (www.chiara288.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o casualowej wersji gyaru, ale nie wiedziałam, że to się nazywa Himekaji ^^ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna notka, dzięki niej ostatecznie sie zdecydowałam na swój styl, a raczej swoje połączenie: Onee Gyaru + Himekaji. Hime Gyaru bardzo mi się podoba, ale wersja na co dzień najbardziej mi odpowiada ^^
    Mogłabyś polecić magazyn ze stylizacjami Himekaji i Onee Gyaru?

    Dziękuję bardzo za tę notkę ^__^

    OdpowiedzUsuń
  7. Notka mi się przydała, pozdrawiam ^_^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie umieszczać komentarzy zawierających adresy waszego bloga lub inne linki w celach autoreklamy.
Takie komentarze będą usuwane.