slider

28 stycznia 2011

Tiulowa spódniczka dla księżniczki

H&M wypuścił kolekcję, która przyciągnie uwagę Hime. Są to tiulowe spódniczki w stylu baletnicy w 2 rodzajach.

pierwszy zestaw:




Dostępne w kolorach: czarny i pudrowy
Spódniczka - 79.90zł, ale jeśli poszuka się na internecie, można dostać ją taniej.
Ja kupiłam na razie czarną i poluję na pudrową, chciałam zostawić wam link, ale niestety sama nie mogłam ich wgl znaleźć... musicie poszukać w google.
Moim zdaniem spódniczka z H&M i z Atmosphere niczym się nie różnią, może metką.=)

drugi zestaw:


Spódniczka z kokardką.
Cena - ? 
Nie wiem, nie widziałam jej szczerze na internecie, może dlatego, że szukałam tamtej i nie przywiązywałam uwagi do tej. Zaczyna mnie kusić ta spódniczka=)
Wystarczy poszukać w google, albo po prostu w salonie H&M.

Każda księżniczka powinna ją mieć~!

9 komentarzy:

  1. Spódniczki wyglądają fajnie ^^
    mam podobną, też z H&M (czarna tiulowa) ;3 ale nie mam do czego nosić >.< xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie koniecznie szukam pudrowej z H&M i nigdzie nie mogę znaleźć... -.-
    Ja noszę czarną spódniczkę do albo czarnej albo pudrowej bokserki i perły z H&M ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. zgaduję ze jesteś hime >.< ?

    OdpowiedzUsuń
  4. nie koniecznie ;D Pisałam o tym, ja wszystko mieszam =) al tam coś po między onee, hime i rebel;D

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli jestes gyaru ^^
    wstaw jakies swoje zdjecia !!!
    kurcze, chce cie zobaczyc !! ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. looknij. ;) Może ci się spodoba ^^
    http://maria-dollydoll.blogspot.com/2011/01/zakupy-part-1rakuten-acdc-rag.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ja własnie niedługo zacznę wstawiać magazyny japońskie =) tak bardzo chcesz mnie zobaczyc?:*

    wstawię wstawię;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta tiulowa falbankowa jest obłędna. Marzę o niej. Chcę taką w rozmiarze 34 (xs) lub 36 (s). Jak ktoś ma pisać na mój e-mail: mwojciak414@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ten drugi zestaw jest kawaii, rzeczywiście nie powstydziła by ich się żadna gyaru ^^

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie umieszczać komentarzy zawierających adresy waszego bloga lub inne linki w celach autoreklamy.
Takie komentarze będą usuwane.