slider

11 lutego 2011

Soczewki kontaktowe - Big Eyes

W Japonii panuje szał na punkcie soczewek kontaktowych typu Circle Lens, które dają efekt większych oczu.


Ich sekret to większa powierzchnia, zwykłe soczewki mają coś około 11mm, soczewka Circle Lens ma do 14 mm.
Soczewki te opanowały już cały świat, a wymyślili je Koreańczycy za co im bardzo dziękujemy =)
Występują w szerokiej gamie kolorów oraz efektów.



Pozwalają one na zabawę wyglądem.
Dużo Azjatek kreuje się na tzw. Ulzzang, który cechuje się jasną cerą, małym i zgrabnym noskiem oraz dużymi okrągłymi oczami jak u dziecka.
Bez problemu możemy je kupić przez internet, gdzie jest bardzo duży wybór.



Soczewki Circle Lens można zakupić na:

Allegro - LINK

CircleLens2U - LINK

PinkyParadise - LINK

Jeszcze niedawno kupiłam 3 miesięczne soczewki Circle Lens w kolorze czarnym, podeszłam do nich trochę sceptycznie, ponieważ uważałam, że nie przykryją mojego naturalnego koloru oczu (zielone). 

Kiedy paczka przyszła do domu z ciekawością otworzyłam ją, soczewki wyglądały dość dziwnie, bo spodziewałam się intensywnego czarnego koloru. Soczewka miała taką ramkę czarną, ale im bliżej środka (źrenicy) robiła się coraz większa przestrzeń miedzy pigmentami koloru tworząc siateczkę. 


Ciut mnie to przeraziło, bo chciałam widoczny efekt, lecz soczewki zrobiły mi żart i bardzo pozytywnie zaskoczyły. Jak założyłam na oczy stały się one bardzo widoczne, ale nie był to taki sztuczny efekt, tylko naturalny i wbrew pozorom pięknie przykryły mój kolor oczu!
Byłam wniebowzięta ; )
Szkoda, że ich żywotność trwa tylko 3 miesiące, ale myślę, że skuszę się na jeszcze jeden zakup, może tym razem inny kolor ?: ) 



Polecam kupno soczewek ciut droższych (ja za swoje dałam z przesyłką 90zł.) ale warto było! Tanie soczewki są dla mnie podejrzane, bo nie wiem z jakiego materiału zostały zrobione, a to jednak są oczy... Wolę nie ryzykować =)

13 komentarzy:

  1. to ty ?????? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam soczewki z tej firmy, ale raczej nie polecam dużej różnicy między kolorem wyjściowym, bo o ile ładnie wygląda brzek tęczówki, tak środek (który jak widać jest bezbarwny może przy dużym świetle nie wyglądać tak ładnie. Ale ogólnie są fajne. Miałam ciemny brąz i niebieskie te modre takie. Aha i z przesyłką 70 zł zapłaciłm a wcale złe nie były

      Usuń
  2. No niestety;D
    Niektóre zdj są jeszcze z przed kilku miesięcyXD
    a co?;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się przymierzam do zakupu tych soczewek, możesz mi powiedzieć gdzie zamawiałaś ?

    P.S Jesteś bardzo ładna ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. O to samo chciałam spytać ;) A powiedz, jak się noszą? Masz korygujące wadę wzroku?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey!
    Kupowałam je na stronie barwyoczu tutaj zostawiam link:
    http://www.barwyoczu.pl/index.php?products=product&prod_id=22

    KOLOR dolly black - i ja mam zerówki :), ale jeśli ktoś chce, tam jest opcja zmiany mocy soczewki:) oczywiście kupcie opakowanie na soczewki i płyn do soczewek najlepiej!;) ponieważ pakowane w jednorazowym opakowaniu.
    Miałam ciut problemy z założeniem ich ale jak wpiszecie na youtube "jak zakładać soczewki" to znajdziecie coś pomocnego.
    Miłej zabawy!;D
    p.s. zdjęcia ciut stare, teraz jestem brunetką;) jeśli będzie okazja wkleję nowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a to że jesteś strasznie łądna ! xD
    też chcę kupić soczewki ale szczeze to sie boje ze sobie krzywde zrobie przy zakladaniu >.<

    OdpowiedzUsuń
  7. spokojnie dasz radę;*
    maria może zaprosisz mnie na faceb., bo lepiej będzie mi z tobą gadać;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam brązowe soczewki powiększające MIMI, pewnie kojarzysz, bo reklamuje je znana wszystkim Tsubasa Masuwaka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście świetne, sama noszę soczewki i zastanawiałam się nad kupnem szkieł kontaktowych "dolly black". Na szczęście są również w wersji z mocą. Dziękuję bardzo za post.
    Tak przy okazji: nie polecam kupowania soczewek kontaktowych na własną rękę. Jest to na prawdę bardzo niebezpieczne. Okulista pokaże Wam jak zakładać, zdejmować i pielęgnować soczewki... Dobierze średnicę i krzywiznę soczewki... Także jest to BARDZO ważne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć dziewczyny! Chciałabym Was wszystkie zainteresowane soczewkami circle lens zaprosić do mojego przyszłego page'a z soczewkami sprowadzanymi z Korei i Tajlandii. Wszystkie soczewki zostały wyprodukowane w Korei i mają certyfikat FDA. Narazie chciałabym to rozgłosić i zobaczyć czy wielu jest zainteresowanych. Tak czy inaczej wrócę jeszcze tutaj i umieszczę nazwę page'a z fejsa.
    Sama pochodzę z Tajlandii, jeżeli któraś z Was chciałaby się doradzić na temat soczewek, zapraszam do pisania maila do mnie:
    paulinalee89@gmail.com
    Wtedy moge pokazać Wam jakie soczewki możemy zamówić aby Wam potem dostarczyć na terenie całej Polski. :))))
    Mam nadzieję,że nie uznacie mnie za oszustkęXD bo naprawdę zależy mi na tym abyście ładnie wyglądały w tych circle lens oraz czuły się w nich komfortowo. Jak widzę wybór soczewek, które są w Tajlandii i Korei to aż mi szkoda, że polski rynek jest jeszcze tak mało rozwinięty.
    Co do zdrowia oczu, wierzcie mi, że jeśli pielęgnacja jest właściwa( a to nic trudnego) to oczy będą bezpieczne i zdrowe. Tak czy inaczej. Sama nosiłam po pare naście godzin dziennie i dalej widzę:)
    A zatem czekam na Wasz feedback:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukając porządnych soczewek kontaktowych proponowałbym zajrzeć do sklepu internetowego https://www.twojesoczewki.com/ - oferuje świetny wybór w rozsądnych cenach (w swojej ofercie posiada również soczewki o różnych kolorach).

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba to lubić, mi akurat średnio się to podoba. Raczej patrzę na to aby mieć dobry wzrok niż to jak oczy wyglądają. Dlatego myślę o stosowaniu suplementu http://dbamooczy.pl/nutrof-total/ aby wspomóc funkcjonowanie wzroku

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie umieszczać komentarzy zawierających adresy waszego bloga lub inne linki w celach autoreklamy.
Takie komentarze będą usuwane.