slider

19 czerwca 2013

Holika Holika Fairy Water Pure Fresh Emulsion Recenzja

Tym razem recenzja kosmetyku firmy Holika Holika. W moje rączki wpadła emulsja. Pełna nazwa to Holika Holika Fairy Water Pure Fresh Emulsion.


Krótki opis kosmetyku: 
" Emulsja do twarzy firmy Holika Holika to hypoalergiczna pielęgnacja Twojej skóry. Ta łagodna linia kosmetyków "Fairy Water Pure" jest wolna od:
- barwników
- sztucznych aromatów / zapachów
- benzofenonu
- olejów mineralnych
- alkoholu
- parabenów
Lekka formuła świetnie nawilża i wygładza. Dostępne są 2 wersje: niebieska do skóry mieszanej i tłustej - nawilża i wygładza bez obciążenia skóry i jej zapychania, oraz różowa dla skóry normalnej i suchej - stawia na większe odżywienie i nawilżenie skóry. Pozostawia przyjemne uczucie świeżości. Używać po toniku."


Pojemność to 170ml. Pierwsze wrażenie - baaardzo wydajny kosmetyk. Wystarczy bardzo mała ilość - wielkości groszka - taka porcja starcza na całą buźkę. Opakowanie przyjazne. 


Zapach hm.. kojarzy mi się z cytrusami, dość intensywny, ale po chwili przestaje go czuć. Konsystencja wodnista, wydajna. Nie zauważyłam na skórze jakiś podrażnień. Fantastycznie wygładza, skóra jest po nim mięciusia !=) 


Jeśli chodzi o wymagania co do tego kosmetyku... nie możemy mieć ich zbyt wielkich. Ten kosmetyk jest stworzony do łączenia go z innymi, nie jako samodzielny produkt. Spełnia swoje zadania:
- nawilża
- super wygładza
- nie podrażnia
- przygotowuje skórę do przyjęcia innych kosmetyków


Skład jest mi nie znany..=( Nie mogę się go doszukać ani w internecie ani nigdzie.. Chyba, że ktoś umie przetłumaczyć to co pisze na odwrocie opakowania =) 

Podsumowując... Daje max pkt., ponieważ spełnia oczekiwania, chodź zapach mógłby być mniej intensywny. Czy jest godny polecenia? Oczywiście! Ostatnio wypróbowałam go przed podkładem i wygładził moją skórę, dzięki czemu podkład dobrze rozprowadził się na buźce.  

Zainteresowane tym kosmetykiem zapraszam do zakupy go na Gyaru Kei Shop - Holika Holika Fairy Water Pure .

1 komentarz:

  1. Może się skuszę w przyszłości, jak zużyję kosmetyki, które mam :P

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie umieszczać komentarzy zawierających adresy waszego bloga lub inne linki w celach autoreklamy.
Takie komentarze będą usuwane.